Przeciętny trener medialny opowiada. Dobry trener wyjaśnia. Bardzo dobry trener pokazuje. Znakomity trener medialny inspiruje.
Każdy kto obdarza nas zaufaniem i decyduje się współpracować z nami oprócz konkretnej wiedzy i umiejętności otrzymuje też inspiracje do skutecznego wykorzystania nowych pomysłów w pracy.
Nie uczymy sztuki zabijania wzrokiem, mówienia na jednym oddechu przez pięć minut czy odpowiadania na własne pytania. Żadnych sztuczek.
Wyróżnikiem naszych szkoleń jest styl zadawania pytań.
Oto przykładowe sytuacje:
1. Opowiedz kiedy ostatnio musiałeś rozmawiać z agresywnym dziennikarzem. Jak sobie poradziłeś w tej sytuacji? Co powiedziałeś?
2. Jak się czujesz kiedy dziennikarz nie pozwala Ci dokończyć odpowiedzi? Jak często wchodzisz rozmówcy w słowo? Kiedy i dlaczego to robisz?
3. Co robisz, żeby pokazać rozmówcy w studio, że słuchasz go z uwagą?
4. Opisz swój język ciała kiedy jesteś zrelaksowany.
5. Czy zdarzyło się, że musiałeś przekonać grupę ludzi, na przykład na zebraniu, podczas prezentacji lub konferencji prasowej? Opowiedz o tym. Co konkretnie powiedziałeś lub zrobiłeś? Czy odniosłeś sukces?
6. Opowiedz w jaki sposób rozpoznajesz styl komunikacji rozmówcy.
7. Podaj przykład kiedy z pożytkiem wykorzystałeś umiejętność aktywnego słuchania.
8. Jak pokazujesz, że szanujesz osobę, która ma odmienny punkt widzenia?
9. Co byś zrobił gdyby teraz zadzwonił dziennikarz i poprosił Cię o udział w audycji radiowej na żywo?
10. Jakie masz doświadczenie w pisaniu wystąpień, prezentacjach, przedstawianiu raportów i wygłaszaniu przemówień. Opowiedz o swoim największym zawodowym sukcesie. Kiedy to było? Kto o tym dziś pamięta?
Jesteśmy otwarci na rozmowę i zachęcamy do konwersacji.
Oto najczęściej zadawane ostatnio pytania na naszych szkoleniach medialnych i odpowiedzi publikowane w miesięczniku "Pressence Newsletter":
1. Którzy reporterzy sprawiają najwięcej kłopotów?
2. Czy warto mówić w mediach źle o konkurencji?
3. Jak przeżyć nalot mediów?
4. Jak poprawić skuteczność komunikacji kryzysowej w firmach produkcyjnych?
5. Czy telewizja jeszcze jest ważna w komunikacji z mediami?
6. Jak przejść od odpowiedzi na pytanie reportera do kluczowego komunikatu?
7. Jak powiedzieć w mediach "Bez komentarza" nie mówiąc "Bez komentarza"?
8. Ile kosztuje plan kryzysowy?
9. Jak zwiększyć zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych?
10. Ile może powiedzieć w mediach o sobie rzecznik prasowy?
Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń medialnych.
Nasz telefon: 77 441 40 14.
Zapraszam na szkolenia medialne i warsztaty kryzysowe. Tel. 77 441 40 14.
Zapraszamy na nasze szkolenia medialne.
Co nas wyróżnia
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Posty (Atom)