Co nas wyróżnia

Przeciętny trener medialny opowiada. Dobry trener wyjaśnia. Bardzo dobry trener pokazuje. Znakomity trener medialny inspiruje.

Każdy kto obdarza nas zaufaniem i decyduje się współpracować z nami oprócz konkretnej wiedzy i umiejętności otrzymuje też inspiracje do skutecznego wykorzystania nowych pomysłów w pracy.

Nie uczymy sztuki zabijania wzrokiem, mówienia na jednym oddechu przez pięć minut czy odpowiadania na własne pytania. Żadnych sztuczek.

Wyróżnikiem naszych szkoleń jest styl zadawania pytań.

Oto przykładowe sytuacje:

1. Opowiedz kiedy ostatnio musiałeś rozmawiać z agresywnym dziennikarzem. Jak sobie poradziłeś w tej sytuacji? Co powiedziałeś?

2. Jak się czujesz kiedy dziennikarz nie pozwala Ci dokończyć odpowiedzi? Jak często wchodzisz rozmówcy w słowo? Kiedy i dlaczego to robisz?

3. Co robisz, żeby pokazać rozmówcy w studio, że słuchasz go z uwagą?

4. Opisz swój język ciała kiedy jesteś zrelaksowany.

5. Czy zdarzyło się, że musiałeś przekonać grupę ludzi, na przykład na zebraniu, podczas prezentacji lub konferencji prasowej? Opowiedz o tym. Co konkretnie powiedziałeś lub zrobiłeś? Czy odniosłeś sukces?

6. Opowiedz w jaki sposób rozpoznajesz styl komunikacji rozmówcy.

7. Podaj przykład kiedy z pożytkiem wykorzystałeś umiejętność aktywnego słuchania.

8. Jak pokazujesz, że szanujesz osobę, która ma odmienny punkt widzenia?

9. Co byś zrobił gdyby teraz zadzwonił dziennikarz i poprosił Cię o udział w audycji radiowej na żywo?

10. Jakie masz doświadczenie w pisaniu wystąpień, prezentacjach, przedstawianiu raportów i wygłaszaniu przemówień. Opowiedz o swoim największym zawodowym sukcesie. Kiedy to było? Kto o tym dziś pamięta?

Jesteśmy otwarci na rozmowę i zachęcamy do konwersacji.

Oto najczęściej zadawane ostatnio pytania na naszych szkoleniach medialnych i odpowiedzi publikowane w miesięczniku "Pressence Newsletter":

1. Czy telewizja jeszcze jest ważna w komunikacji z mediami?

2. Jak przejść od odpowiedzi na pytanie reportera do kluczowego komunikatu?

3. Jak powiedzieć w mediach "Bez komentarza" nie mówiąc "Bez komentarza"?

4. Ile kosztuje plan kryzysowy?

5. Jak zwiększyć zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych?

6. Ile może powiedzieć w mediach o sobie rzecznik prasowy?

7. Co PR robi dla SEO?

8. Czy media społecznościowe są ważniejsze od mediów tradycyjnych?

9. Co odróżnia PR od reklamy?

10. Dlaczego szkolenia medialne są ważne dla rzeczników prasowych?

Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń medialnych.

Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *