Co nas wyróżnia

Przeciętny trener medialny opowiada. Dobry trener wyjaśnia. Bardzo dobry trener pokazuje. Znakomity trener medialny inspiruje.

Każdy kto obdarza nas zaufaniem i decyduje się współpracować z nami oprócz konkretnej wiedzy i umiejętności otrzymuje też inspiracje do skutecznego wykorzystania nowych pomysłów w pracy.

Nie uczymy sztuki zabijania wzrokiem, mówienia na jednym oddechu przez pięć minut czy odpowiadania na własne pytania. Żadnych sztuczek.

Wyróżnikiem naszych szkoleń jest styl zadawania pytań.

Oto przykładowe sytuacje:

1. Opowiedz kiedy ostatnio musiałeś rozmawiać z agresywnym dziennikarzem. Jak sobie poradziłeś w tej sytuacji? Co powiedziałeś?

2. Jak się czujesz kiedy dziennikarz nie pozwala Ci dokończyć odpowiedzi? Jak często wchodzisz rozmówcy w słowo? Kiedy i dlaczego to robisz?

3. Co robisz, żeby pokazać rozmówcy w studio, że słuchasz go z uwagą?

4. Opisz swój język ciała kiedy jesteś zrelaksowany.

5. Czy zdarzyło się, że musiałeś przekonać grupę ludzi, na przykład na zebraniu, podczas prezentacji lub konferencji prasowej? Opowiedz o tym. Co konkretnie powiedziałeś lub zrobiłeś? Czy odniosłeś sukces?

6. Opowiedz w jaki sposób rozpoznajesz styl komunikacji rozmówcy.

7. Podaj przykład kiedy z pożytkiem wykorzystałeś umiejętność aktywnego słuchania.

8. Jak pokazujesz, że szanujesz osobę, która ma odmienny punkt widzenia?

9. Co byś zrobił gdyby teraz zadzwonił dziennikarz i poprosił Cię o udział w audycji radiowej na żywo?

10. Jakie masz doświadczenie w pisaniu wystąpień, prezentacjach, przedstawianiu raportów i wygłaszaniu przemówień. Opowiedz o swoim największym zawodowym sukcesie. Kiedy to było? Kto o tym dziś pamięta?

Jesteśmy otwarci na rozmowę i zachęcamy do konwersacji.

Oto najczęściej zadawane ostatnio pytania na naszych szkoleniach medialnych i odpowiedzi publikowane w miesięczniku "Pressence Newsletter":

1. Którzy reporterzy sprawiają najwięcej kłopotów?

2. Czy warto mówić w mediach źle o konkurencji?

3. Jak przeżyć nalot mediów?

4. Jak poprawić skuteczność komunikacji kryzysowej w firmach produkcyjnych?

5. Czy telewizja jeszcze jest ważna w komunikacji z mediami?

6. Jak przejść od odpowiedzi na pytanie reportera do kluczowego komunikatu?

7. Jak powiedzieć w mediach "Bez komentarza" nie mówiąc "Bez komentarza"?

8. Ile kosztuje plan kryzysowy?

9. Jak zwiększyć zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych?

10. Ile może powiedzieć w mediach o sobie rzecznik prasowy?

Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń medialnych.

Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *