Warsztaty kryzysowe

Wyobraź sobie co najgorszego może przydarzyć się Twojej firmie.

Śmierć członka zarządu? Atak terrorystyczny? Porwanie pracownika za granicą? Masowe zatrucie produktu? Włamanie do firmowego serwera? Kradzież własności intelektualnej?

Czy jesteś przygotowany na takie zdarzenia? Potrafisz szybko opanować kryzysy i skutecznie rozwiązać problemy czy mogą one zaszkodzić Twej reputacji, zniszczyć infrastrukturę, obniżyć morale pracowników lub poważnie utrudnić funkcjonowanie całej organizacji?

Jak kryzys - jeśli nie będzie właściwie zarządzany - wpłynie na wizerunek firmy? Spadnie kurs akcji na giełdzie? Rozżaleni akcjonariusze opowiedzą dziennikarzom o swoich obawach? Inwestor zerwie kontrakt? Ktoś poda Cię do sądu? Stracisz zaufanie opinii publicznej?

Kiedy wybucha kryzys pojawia się ogromne zapotrzebowanie na informacje. Ważne, aby wszystkie informacje były przekazywane przez wyłącznie jedno źródło - centrum informacji. Nie należy go utożsamiać z centrum prasowym - miejscem, w którym udziela się informacji dziennikarzom, choć dobrze, jeśli jest w jego sąsiedztwie.

Centrum informacji to miejsce, w którym informacje są przygotowywane, centrum prasowe - miejsce, gdzie są one przekazywane prasie.

Na naszych warsztatach pokażemy i nauczymy jak zorganizować centrum informacyjne i jak komunikować się w sytuacji kryzysowej.

Zapraszamy do skorzystania z warsztatów kryzysowych. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Kontakt

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *