piątek, 15 maja 2015

10 dobrych i lepszych pytań przed szkoleniem medialnym

Na naszych szkoleniach medialnych nie ma głupich czy złych pytań. Klienci wiedzą, że mogą pytać o wszystko, szczególnie ci, którzy są pierwszy raz na takim szkoleniu albo mają niedobre doświadczenia z innych szkoleń.

Ale nie ukrywam, że są pytania lepiej lub gorzej postawione.

Oto 10 pytań jakie zadali nam klienci przed szkoleniem medialnym i propozycje jak – naszym zdaniem – można było zapytać o to samo w sposób, który umożliwiłby udzielenie lepszej odpowiedzi.

1. Pytanie klienta: Co mamy zrobić, żeby napisała o nas "Rzeczpospolita"?

Lepsze pytanie: Co mamy zrobić, żeby napisała o nas gazeta, którą czytają ludzie, do których chcemy dotrzeć z naszym przekazem?

2. Pytanie klienta: Czy dzięki szkoleniu medialnemu zwiększymy sprzedaż?

Lepsze pytanie: W jaki sposób możemy zmierzyć efekty szkolenia medialnego?

3. Pytanie klienta: Ile musimy czekać na pierwsze efekty szkolenia medialnego?

Lepsze pytanie: Co mamy zrobić po szkoleniu medialnym, żeby utrwalić jego efekty?

4. Pytanie klienta: Z jakimi dziennikarzami macie najlepsze kontakty?

Lepsze pytanie: Jaka strategia medialna pomoże nam osiągnąć najlepsze efekty?

5. Pytanie klienta: Ile kosztuje szkolenie medialne?

Lepsze pytanie: W jaki sposób szkolenie medialne pomoże nam zwiększyć rozpoznawalność i wzmocnić reputację marki?

6. Pytanie klienta: Jak zwiększyć naszą popularność w mediach społecznościowych?

Lepsze pytanie: Na podstawie waszego doświadczenia, jakie treści są najczęściej udostępniane online i jak je tworzyć?

7. Pytanie klienta: Czy prowadziliście już szkolenie dla firmy podobnej do naszej?

Lepsze pytanie: Czy budżet jaki mamy na szkolenie wystarczy, żeby osiągnąć nasze cele?

8. Pytanie klienta: Dlaczego tak trudno jest znaleźć dobre szkolenie medialne?

Lepsze pytanie: Jak dobrze przygotować szkolenie medialne?

9. Pytanie klienta: Co wyróżnia szkolenia medialne Pressence PR?

Lepsze pytanie: Dlaczego właśnie Pressence PR powinna przeprowadzić dla nas szkolenie medialne?

10. Pytanie klienta: Czy po szkoleniu medialnym dziennikarze będą do nas częściej dzwonić z prośbami o informacje i komentarze?

Lepsze pytanie: Jak dzięki szkoleniu medialnemu zbudować reputację wiarygodnego eksperta branżowego?

Jeśli masz pytanie o szkoleniach medialnych, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *