Na naszych szkoleniach medialnych nie ma głupich czy złych pytań. Klienci wiedzą, że mogą pytać o wszystko, szczególnie ci, którzy są pierwszy raz na takim szkoleniu albo mają niedobre doświadczenia z innych szkoleń.
Ale nie ukrywam, że są pytania lepiej lub gorzej postawione.
Oto 10 pytań jakie zadali nam klienci przed szkoleniem medialnym i propozycje jak – naszym zdaniem – można było zapytać o to samo w sposób, który umożliwiłby udzielenie lepszej odpowiedzi.
1. Pytanie klienta: Co mamy zrobić, żeby napisała o nas "Rzeczpospolita"?
Lepsze pytanie: Co mamy zrobić, żeby napisała o nas gazeta, którą czytają ludzie, do których chcemy dotrzeć z naszym przekazem?
2. Pytanie klienta: Czy dzięki szkoleniu medialnemu zwiększymy sprzedaż?
Lepsze pytanie: W jaki sposób możemy zmierzyć efekty szkolenia medialnego?
3. Pytanie klienta: Ile musimy czekać na pierwsze efekty szkolenia medialnego?
Lepsze pytanie: Co mamy zrobić po szkoleniu medialnym, żeby utrwalić jego efekty?
4. Pytanie klienta: Z jakimi dziennikarzami macie najlepsze kontakty?
Lepsze pytanie: Jaka strategia medialna pomoże nam osiągnąć najlepsze efekty?
5. Pytanie klienta: Ile kosztuje szkolenie medialne?
Lepsze pytanie: W jaki sposób szkolenie medialne pomoże nam zwiększyć rozpoznawalność i wzmocnić reputację marki?
6. Pytanie klienta: Jak zwiększyć naszą popularność w mediach społecznościowych?
Lepsze pytanie: Na podstawie waszego doświadczenia, jakie treści są najczęściej udostępniane online i jak je tworzyć?
7. Pytanie klienta: Czy prowadziliście już szkolenie dla firmy podobnej do naszej?
Lepsze pytanie: Czy budżet jaki mamy na szkolenie wystarczy, żeby osiągnąć nasze cele?
8. Pytanie klienta: Dlaczego tak trudno jest znaleźć dobre szkolenie medialne?
Lepsze pytanie: Jak dobrze przygotować szkolenie medialne?
9. Pytanie klienta: Co wyróżnia szkolenia medialne Pressence PR?
Lepsze pytanie: Dlaczego właśnie Pressence PR powinna przeprowadzić dla nas szkolenie medialne?
10. Pytanie klienta: Czy po szkoleniu medialnym dziennikarze będą do nas częściej dzwonić z prośbami o informacje i komentarze?
Lepsze pytanie: Jak dzięki szkoleniu medialnemu zbudować reputację wiarygodnego eksperta branżowego?
Jeśli masz pytanie o szkoleniach medialnych, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz