środa, 11 marca 2015

199 powodów dlaczego warto pisać blog o szkoleniach medialnych

Czy liczba 199 ma dla Ciebie jakieś specjalne znaczenie?

Prawdopodobnie nie.

Co znaczy dla mnie?

Do tej pory opublikowałem na tym blogu 199 artykułów o komunikacji z mediami.

A to znaczy, że:

1. Google 199 razy dowiedział się o nowym wpisie na moim blogu.

2. 199 razy częściej od trenerów medialnych, którzy nie piszą bloga mogłem powiedzieć moim klientom co myślę o relacjach z mediami.

3. napisałem 199 tekstów do książki o szkoleniach medialnych.

4. 199 razy pokazałem dlaczego warto troszczyć się o dobre relacje z mediami.

5. dałem moim klientom co najmniej 199 okazji do zadania mi pytania.

6. 199 razy przypomniałem co robię i dlaczego to jest ważne, żeby odnieść sukces w mediach.

7. mam 199 gotowych pomysłów na wystąpienie publiczne o komunikacji z mediami.

8. 199 razy dzieliłem się swoją wiedzą o mediach.

9. mam 199 linków do moich artykułów, które mogę udostępniać w mediach społecznościowych.

10. 199 razy umożliwiałem klientom utrwalenie i poszerzenie wiedzy z naszych szkoleń medialnych.

Znasz inne korzyści z pisania bloga o szkoleniach medialnych? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *