Czy liczba 199 ma dla Ciebie jakieś specjalne znaczenie?
Prawdopodobnie nie.
Co znaczy dla mnie?
Do tej pory opublikowałem na tym blogu 199 artykułów o komunikacji z mediami.
A to znaczy, że:
1. Google 199 razy dowiedział się o nowym wpisie na moim blogu.
2. 199 razy częściej od trenerów medialnych, którzy nie piszą bloga mogłem powiedzieć moim klientom co myślę o relacjach z mediami.
3. napisałem 199 tekstów do książki o szkoleniach medialnych.
4. 199 razy pokazałem dlaczego warto troszczyć się o dobre relacje z mediami.
5. dałem moim klientom co najmniej 199 okazji do zadania mi pytania.
6. 199 razy przypomniałem co robię i dlaczego to jest ważne, żeby odnieść sukces w mediach.
7. mam 199 gotowych pomysłów na wystąpienie publiczne o komunikacji z mediami.
8. 199 razy dzieliłem się swoją wiedzą o mediach.
9. mam 199 linków do moich artykułów, które mogę udostępniać w mediach społecznościowych.
10. 199 razy umożliwiałem klientom utrwalenie i poszerzenie wiedzy z naszych szkoleń medialnych.
Znasz inne korzyści z pisania bloga o szkoleniach medialnych? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz