Wymagający klienci, krótkie terminy, stałe szukanie nowych źródeł zysków... Agencje PR ostro ze sobą rywalizują. Działają na bardzo konkurencyjnym rynku.
Nie jest łatwo zadowolić klientów, utrzymać najlepszych pracowników i zachować zdrową równowagę pomiędzy przychodami i kosztami. Dlatego dobrze jest rozważyć każdy pomysł umożliwiający bardziej efektywne zarządzanie agencją PR.
Znam sposób jak ułatwić życie szefom i pracownikom agencji jeśli chodzi o szkolenia medialne. Mam na myśli współpracę z zewnętrznym trenerem medialnym.
Uważam, że warto być w kontakcie z kimś kto odbiera telefon nawet jeśli dzwonisz do niego tylko raz w miesiącu lub roku. W każdej chwili możesz skorzystać z jego usług szkoleniowych. Miłe uczucie, prawda?
Nie mogę wypowiadać się w imieniu wszystkich trenerów medialnych. Mogę mówić tylko za siebie. Oto korzyści na jakie możesz liczyć wybierając współpracę z doświadczonym trenerem medialnym:
1. Oszczędzasz pieniądze, bo nie musisz zatrudniać trenera medialnego na pełny etat.
2. Zwiększasz swoją konkurencyjność i lojalność klientów dodając do portfolio usługę szkoleniową poszukiwaną na rynku.
3. Nie marnujesz czasu na nerwowe szukanie trenera w Internecie. Uwaga: wszyscy trenerzy w Internecie są najlepsi.
4. Współpracujesz z trenerem, który zna i szanuje Twoje wartości i standardy obsługi klienta.
5. Możesz wykorzystać trenera do pracy nad planem komunikacji kryzysowej.
Dlaczego agencja PR potrzebuje trenera medialnego https://t.co/iXHwI3gxWf #agencjapr #pr #szkoleniamedialne pic.twitter.com/7lRo4RjCdy
— Pressence PR (@pressencepr) 28 kwietnia 2017
6. Twoi klienci mają dostęp do sprawdzonych materiałów szkoleniowych i wartościowej bazy wiedzy.
7. Możesz wykorzystać trenera do poprawy kompetencji komunikacyjnych pracowników agencji PR.
8. Współpracując ze mną możesz oferować swoim klientom szkolenia medialne także w języku angielskim.
9. Jeśli będziesz zlecał trenerowi szkolenia regularnie, możesz liczyć na atrakcyjny rabat.
10. To ważne, więc powtórzę: oszczędzasz pieniądze i zwiększasz lojalność swoich klientów.
Jakie widzisz inne korzyści ze współpracy z zewnętrznym trenerem medialnym? Napisz o tym w komentarzu.
PS. Dodatkowa korzyść ze współpracy ze mną to bezpłatny "Krótki kurs PR".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz